16 Eylül 2013 Pazartesi

KAPİTONE YELEK

cumartesi iş çıkışı aylık dergilerimi almak için gittiğimde birde ne göreyim!!! geçen kış denk geldiğim kapitone gri kumaştan bir parçacık daha var. anında aldım. hemen eve gittim kestim biçtim ve diktim...dün gecede giydim :) kumaş küçük bir parçaydı diye ancak bu yelek çıktı....








cumartesi günü şanslı günümdü galiba :D yeni bir dikiş dergisi keşfettim. burda dergisi kadar olmasa da iyi bir dergi, modellerde fena değil... adını yazdığınızda  internetten kolayca çıkıyor. isterseniz inceleyebilirsiniz. ben kıbrıs ta ilk defa gördüm türkiye çıkışlı bir dergi.

byee byeee...


20 yorum :

  1. beğendim bugün de ben kız çocuğu için kapitone etek gördüm olur mu ki derken bu yeleği de görünce olacağını daha iyi fark ettim ellerine sağlık ...
    http://derytuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok sevdim ben bu yeleği.. Kapitone de çok yakışmış..

    Kelime doğrulaması var haberiniz olsun..

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. biz yorum yaparken alt kısımda kelime doğrulması çıkıyor bu az yorum almana sebeb olabilir.. Ayarlar kısmından yorumlara gel ordan kaldırabilirsin..

      Sil
    2. evet haklısızın vardı şimdi kaldırdım :))) 2-3 aydır blog sahibiyim diye açıkçası ne işe yaradığını bile bilmiyordum :))) öğrenmiş oldum çok çok teşekkürler

      Sil
    3. estağfirullah önemli değil :)

      Sil
  4. Çok şık olmuş gerçekten, kumaşa da yelek olarak yakışmış. Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Ben ilk defa duydum bu yeni dergiyi :) araştırayım bakalım.Gerçi küçük bi yerde burda dergisini bile zor buluyorum ya neyse :)) Teşekkürler haber verdiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık çok güzel olmuş yeleğin keşke bende senin gibi kumaşı aldığım gibi dikebilsem ama ne yazıkki biraz tembelim kıyamıyorum kumaşlarıma :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç öyle deme daha önceden kumaş koleksiyonumu paylaşmıştım bu gün bir okadar daha kumaş eklendi...keşke zaman olsada dikseem hepsini.

      Sil
  8. Yelek çok güzel olmuş canım. Güle güle giy. Bu dergiyi geçen hafta D&R'dan aldım bende. Hatta bugün dergi ile ilgili bir post hazırladım. Yorumuz benim için önemli ziyaret edebilirsen sevinirim :) sevgiler
    http://byhandeerdede.blogspot.com/2013/09/yeni-bir-dergimiz-el-isi-dikis.html

    YanıtlaSil
  9. Bu kumaşa bayılmıştım. Ne güzel bi şans aynısından bulman. Yelekler sonbaharın kurtarıcısı sen de harika yapmışsın. Ellerine sağlık. Dergi burdadaki modellere kıyasla nasıl sence? Edinmeli miyiz bu sayıyı?

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim. bu sonbahar favorim olacak gibi bu yelek... kesinlikle çok şanslıydım cumartesi günü:) evet derginin modelleri güzel verdiği kalıplarında nerdeyse yarısı değişik modeller. benim gibi burda dergisi arşiviniz varsa modeller biraz klasik gelebilir. ama 2 modelini çok ok beyendim. kesinlikle dikeceğim. burdayla aynı fiyat. modelleri burdaya göre az. burdanın modelleri biraz daha modern. ama bu derginin kalıp kağıdı çok kaliteli gazete gibi değil... gelecek sayısınıda alırım heralde ama asla burda dergisini almamazlık etmem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorumun için. nihayet ben de aldım dergiyi. model az olmasına rağmen varolan modellerin kalıpları tam istediğim parçalara ait. kurtarıcı oldu bu yeni dergi benim için. Aynen bende burdayı her ay almadan rahat edemiyorum. Yeni sayının sayfalarını çevirmek bile ayrı bir hobi:)

      Sil
  11. El degmemis gibi cok guzel olmus seni isitmasini dilerim severek giy insaAllah :)

    YanıtlaSil